Ryggont.

Skulle egentligen vara på jobbet just nu men jobbade kvällen igår och måste gjort någon konstig ställning för när jag kom hem var jag alldeles stel och det värkte.Inatt har jag knappt kunnat sova pga huvudvärk och stel nacke,nu på morgonen var det samma sak men även yrsel med.Det är inte roligt så jag blev hemma idag.

Gick med Johannes på dagis så jag kunde få vila min stackars rygg i några timmar.Men nu är han hemma och sover och det känns skönt att ha min lillpojke hemma igen.Snart så kommer Martin från jobbet och det är ju hur mysigt som helst! :)

Ikväll blir det Idol och fruktsallad har jag bestämt. :P

Ska gå och vila mig nu.

Hejsan svejsan.

Föresten så saknar jag julen nu,vill börja julhandla nu!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gjorde helt rätt som stannade hemma i dag Madde! Ingen tackar dig för att du går och jobbar och kanske blir ännu värre i nacke och rygg! Kom ihåg att skriva en arbetsskadeanmälan nu,för eventuella men! Ska prata med Ulla i morgon hon vet.Julen är snart här gumman och tänk vad mysigt det kommer att bli nu när lille Johannes har blivit lite större och är med lite mer! Du har ju alltid gillat julen och pynt,förstår inte vad kommer ifrån,i allafall inte från mig,ha ha ha!

Puss till pojken och många kramar! =)

2010-10-08 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback