♥♥♥♥

Ett barn och ett stycke sambo ligger och sover,jag hade ingen ro att sova så jag har städat undan på nedervåningen.Jag och Johannes har varit nere hos hans mormor hela förmiddagen denna dag.

Såg på klockan alldeles nyss och herregud vad den tickar på fort idag,det är ju snart kvällen och Idol sätter igång.Skulle egentligen åka in till stan för att hitta något snyggt till mig men jag gör det imorgon,kom på att jag måste ju duscha och fixa till mig innan och när jag är klar med det är min energi borta för att kunna gå på stan i alla affärer.Ibland kan jag undra vart min energi tag vägen,kan bli totalt slut i hela kroppen och orkar absolut ingenting.Lite mer vitaminer och tillskott skulle inte vara fel.

Och jag som hade väntat på ett paket från Cdon skulle komma,trodde verkligen det skulle komma idag så jag kunde lyssna på skivan med Lady Gaga nu i helgen.Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback