Det är nu det gäller!

Tänker avsluta det jag påbörjat och sedan påbörja något nytt igen efter det,man måste ju satsa när man är på topp lixom. :) (det är väl ingen som förstår vad jag menar nu,hihi.)

Idag har jag målat en omgång till på dörrkarmarna,målat en lampfot och ett bord.Skulle kanske inte målat det där bordet med tanke på min rygg,det blev ju lite konstiga böjningar men jag kunde verkligen inte låta bli.Och snyggt blev det,har faktiskt knäppt före bilder och det blir efterbilder snart.

Imorgon ska jag jobba,ska bli spännande att se hur det går med ryggen och nacken.Ringde till sjukgymnasten och fick en tid kanske på fredag för det kunde bli ett återbud.Men annars fick jag en fast tid på måndag morgon nästa vecka.Han trodde att det kunde vara en muskelspänning och jag ska absolut passa mig på tunga lyft och vridningar.Får väl se hur det går imorgon!

Bye

Kommentarer
Postat av: Heléne

Lilla joNTE :D

2010-10-14 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback