6 oktober

Hej hej alla glada!

Har jobbat och haft fullt upp i flera dagar nu så det har blivit dåligt med skrivande här.

Idag har jag varit inne i stan och utfört lite ärenden,åkte sedan till min käre Martin på hans jobb och lämnade lite hemmagjord sallad som han skulle smaska på.Åkte sen hem till min lille goplutt som har varit hemma från dagis idag,syrran var barnvakt. :)

Just nu sitter jag hos mor och far,alldeles bredvid mig så ligger J och sover så sött.Tror det är första gången jag lyckades få honom att somna så fort här.Han var nog riktigt trött lillgubben.Ska äta middag här för min gubbe kommer inte hem från jobbet till middagen så då vill inte jag och J sitta ensamma,tur man har föräldrarna nära säger jag!

Ska kolla i skrubbarna här senare,man kan alltid hitta fynd här! :D

Bilder har jag lovat,dom ligger faktiskt i kameran men har man inte tid att sitta vid datorn så är det inte lätt.Man ska egentligen köpa en sladdlös dator,vi har ju en gammal stor burk på övervåningen och det börjar bli riktigt tröttsamt att behöva gå dit varje gång man ska kolla något.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback