Love!

Här sitter jag i min ensamhet,Johannes är på dagis.

Jag har varit på prommis med Lippe,städat nere,ringt samtal men inte lyckats få tag på en enda människa.Dessa telefontider kan göra mig tokig,vill man få tag på någon kan det ta flera dagar för man måste vänta och vänta till ett visst klockslag och när det är gjort är personen sedan på möte.Knepigt knepigt! :P

Var och tände ljus på gravarna i helgen och det var så fint och mysigt.

Måste bara få säga det att jag börjar bli lite småless när jag loggar in på facebook så har nästan alla varit och blivit sminkad och fotograferade,jättekul för dom men det är ju samma samma samma samma bilder överallt jag kollar.Alla ligger ner på någon spegel och vilar sig mot handen o.s.v.Jag är faktiskt glad att jag inte gjorde det där för om jag ska gå till en fotograf ska det vara MADDE i fokus och inte en massa andra som gör samma samma samma poser och sedan får man betala dyra pengar på något som alla andra har gjort likadant.

Nu var det sagt! Och det här är mina åsikter. :)

Här kommer lite roliga bilder på Johannes från igår när han fick äta en kokosboll.Han såg ju ut som en liten tomte. haha! :)

Lillälsklingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback