Träning lönar sig

Åh vad det är kul när man kollar in på en blogg och sedan är det inte uppdaterat på flera dagar,jag ska försöka bättra mig men jag har inte mått så bra i några dagar.Det är min stackars rygg och nacke som spökar och jag börjar bli riktigt spyless på att ha ont.

Var hos läkaren i fredags,fick tabletter utskrivet och en remiss till röntgen som behövs när man ska göra en arbetsskadeanmälen.Åkte till apoteket och köpte ut tabletterna och tog en på kvällen,men jag började må illa och spydde sedan och hade frossa hela natten.Låg med dubbla kläder och täcken men frös ändå.Sån otur hade jag så jag har återgått till alvedon istället och värken i ryggen går ju bort en aning och även lite av huvudvärken men stelheten är ju fortfarande kvar och jag tänker inte ta en till tablett som en läkare skriver ut åt mig heller.

Nu till veckan blir det röntgen och sedan ska jag till en naprapat som jag hoppas kan fixa mina problem så jag kan återgå till mitt jobb! Så här innan jul ville man ju inte bli sjuk för det är ju inte gratis att bli sjuk i dessa dagar.

När jag blir bättre ska jag fanimej börja träna på gym,min kropp kommer aldrig att klara av det här jobbet om jag bara går promenader.Här ska det lyftas vikter så musklerna får jobba!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Vet du vad jag säger då? BODY PUMP :)

2010-11-02 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback