Söndag

Blev en tur in till Birsta denna dag med,var in på IKEA och köpte mig ett par vita gardiner som jag ska göra lite skojs med.Var tvungen att sätta upp dom efter middagen och gud vad det är snyggt med vitt!!! Nu ska dom bara kortas av lite och sedan blir det en make-over för dom.Bilder kommer! :)

Köpte även två stycken blockljus som ska bli julfina med,imorgon ska jag,Johannes och Lippe gå till skogen som lyckligtvis är våran baksida och fixa hem granris som jag ska dekorera med.Älskar att pynta inför julen,denna jul kommer bli mycket stilrenare och mysigare och finare.

Nu blir det utgång med vovven och sedan läsa lite information om kursen som startar imorgon.Spännande!




Kommentarer
Postat av: Heléne

Jag vet vad jag ska köpa till dig i julis - en bruk med vit färg. SMART! :)

2010-11-22 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback