Ring ring bara du slog en signal.

Hoho!

Har försökt att få tag på en från komvux men ingen framgång,efter flera ringningar så var den enda utvägen att mejla människan så nu får vi se om man får något samtal snart.Har nämligen bestämt mig för att läsa upp lite ämnen som är kvar så jag blir färdig uska.Tänker köra detta på distans,först var det tänkt att jag skulle validera men jag ångrade mig även om det skulle ta kortare tid.Det känns som att det är inget för mig,mycket bättre att vara hemma i lugn och ro och läsa när man även har barn m.m i sitt liv.

Och vad ska jag göra mer idag då än att sitta vid telefonen?! Jo,jag ska nog gå ut och fixa med lite pyssel på gården i den mån jag klarar av.Är ju fortfarande sjukskriven tills på onsdag,på torsdag blir det röntgen på ryggen och det ska bli riktigt spännande.Jag är inte lika stel i nacken men det känns en hel del i ländryggen och ibland mellan skulderbladen.Får se hur det går att jobba,man måste ju jobba om man vill köpa allt man vill ha. :)

Men det hade ju varit fantastiskt om man skulle vinna en massa miljoner,då skulle jag verkligen shoppa loss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback