Pusta ut?!

Fatta vad jag känner mig sliten nu,har jobbat den här veckan och när jag kommit hem har det varit matlagning och pluggning m.m.Fick även vänta på boken till kursen en dag med och det gjorde mycket skada för jag fick en dag minus på själva studierna då.Har suttit sent på kvällarna för att hinna med mig,ska lämna in uppgifter idag och ingen word har man hemma på sin dator så det är tur att man har en brorsa som kan med datorer så han får fixa det.Men det tar ju ett tag att skriva in på datorn med,men jag är glad att jag har hunnit bli klar iaf även om jag inte är hundra procent nöjd med resultatet men jag får ta igen det till nästa uppgift då jag kan börja tidigare.

Så man har varit i sin egna lilla bubbla den här veckan och jag kan ärligt säga att jag inte trivs med hela situationen men det kanske bara är att vänja sig.Det gäller att komma in i rutinen bara men jag mår inte bra av all stress och man vill ju få bra betyg från skolan.Jaja! :P

Ikväll ska jag njuta av att skolarbetet är klart för denna vecka och det kanske blir en sväng in till stan för att handla mat för här ekar det i kylskåpet.Får se om man hinner med sig,får missa Idol om det är så.

Have a nice day! :)

Lippe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback