Lördag

Vi åkte in till Birsta mitt på dagen,mycket folk och det var svårt att få parkering.Väl inne i huset köpte Martin en fin jacka och efter det åkte vi in mot själva city för att jag skulle finna min bok som jag måste ha på måndag.Det visade sig att man inte kan köpa den boken på bokhandeln utan det är beställningsvara.Så nu har jag beställt boken och hoppas på att den ska komma inom kort.Om ni undrar varför jag är ute i sista minuten så beror det på att jag fick information om vilken kurslitteratur jag behöver i torsdags,och jag trodde då att man kunde låna boken på bibliotek vilket man inte kan göra för den finns inte någonstans i kommunen.Men det är bara att vänta på posten.

Vi gick sedan in på min favoritbutik Butik Annelie,köpte ingenting även om det var lockande.Det är ju snart jul! ;)

Idag känner jag mig trött och sliten,har slem i halsen som retas hela tiden.Tur man är ledig tills på tisdag då det vankas jobb för jag behöver verkligen vila.

Har hittat jättefina julgardiner på en sida,men först ska jag kolla på Birsta Gardincenter för dom ska tydligen ha en massa fina gardiner i min smak. :)

Ska kolla igenom lite julsaker nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback