Längtan är stor.

Någon som har samma längtan som jag att få börja julpynta?! :)

Skulle kunna börja idag och ha det hur länge som helst,jag ääääääälskar julen.Har alltid haft den känslan i mig från när jag var en liten flicka och kommer ha det med mig hela livet,det måste ju komma ifrån att man har haft en sån bra barndom.Skulle vilja vara liten ibland så man får uppleva den där speciella mystiken i julafton för det kan jag säga att det hade man mer när man var liten.Nu är det maten som jag håller på med mycket och det behövdes ju inte när man var liten så det var den där väntan som gjorde det så himla spännande.

Det är en person som jag kan sakna under julen och det är Arne Weise,en perfekt julvärd under alla åren!

Någon som vet vem som blir julvärd i år?!

Nu blir det städning på övervåningen...


Kommentarer
Postat av: h

Jag vet vem som blir årets julvärd.



HELÉNE SUNDLING.



Jag skulle ju passa perfekt... eller nä.

men jag hoppas på att det blir någon duktig iår.

2010-11-12 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback