Hoho,snart är det jul!

Finns det någon snäll person därute som har boken Etik & Livsfrågor boken att låna ut eller vill sälja till mig?!

Ska åka till kulturmagasinet imorgon och kolla om man kan låna där annars,eller så får man köpa en helt ny vilket jag tycker är lite onödigt med tanke på att den minskar direkt i värde bara man öppnar den.Vi får se hur jag gör.

Men hör gärna av dig om du har en! :)

Kvällen består av Idol och lite annat smått och gott,var faktiskt ute i förrådet och hämtade in alla kartonger med julpynt förut.Har väldigt mycket som jag inte vet om jag ska plocka fram ens,vill ha lite andra färger och former i år.

Nu ska vi åka iväg en snabbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback