Hoho!

Igår åkte jag,Johannes och syrran till stan och strosade runt i hopp om att finna lite fina julklappar.Men kom inte hem med ett enda dugg faktiskt.Men det är ju mysigt att bara kolla runt med,fick ju se två karlar bråka med varandra så det blev värsta polispådraget.Och självklart var vi där och såg allt.Vi var även inne på Butik Annelie och jag blev kär i alla prylarna där,kändes som att man var i en dröm faktiskt. :)

Åkte sedan buss hem,och det var ju premiär för Johannes med och han tyckte det var sååå kul.Det får vi göra fler gånger!

Denna dag har vi lekt,sovit,ätit och just nu har jag sega maränger i ugnen.Lite gott får man väl äta ikväll när det är Idol. ;)

Ha en bra kväll mina kära läsare som blir fler och fler! Jippie! :D


Långhårig kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback