Kolla här!

Jag är trött,har städat och plockat men det blir ändå aldrig klart.Leksaker plockas fram och sedan tillbaks,mat och smulor på golvet,sopen kommer fram hela tiden.Även om vi bara är tre personer och en hund i detta hushåll så får man hålla på hela dagarna,mot kvällen känns det som att man inte hunnit med någonting och får börja städa undan i köket igen så det ska se snyggt ut när man kommer ner på morgonen.För är det något som jag hatar så är det ett stökigt kök på morgonen! :P

Hittade en massa leksaker som jag lagt under sängen i sovrummet nere som Johannes fick av en arbetskompis till mig för flera månader sen.Hade totalt glömt bort dom och blev ju överlycklig när jag drog fram dom.Johannes blev även han glad och har lekt med dom nu på förmiddagen.Hans morfar och moster kom upp en sväng och lekte dom med men efter en stund fick Johannes en leksaksbil på fingret och började tokgrina och ville inte leka mera.Misstänkte att det var hungerkänslor inblandade så vi begav oss in till köket för lite lunch men det gick inte det heller så lite välling i magen satt fint så nu sover han gott.Får försöka igen med mat och frukt sen om han vill ha.


Det var allt för mig just nu!

 

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback