Ta hand om dig själv ibland!

Usch vad mina fötter ser ut! Har till och med ont under dom när jag går,torra och äckliga helt enkelt.Det har dom varit väldigt länge och jag fattar inte varför jag inte tar mer väl hand om mina fossingar.Man går ju med dom hela dagarna och plågar dom så lite omvårdnad skulle dom ju kunna få emellanåt.

Sedan skulle jag vilja ha lite färg på kroppen med,hade varit skönt att gå och lägga sig i ett solarium men då ploppar det upp tankar om hudcancer i mitt huvud.Ska man använda brun utan sol då? Det finns ju så mycket sånna krämer att välja bland och det blir aldrig jämnt,inte ens om man använder spray tycker jag.Kanske man får gå och få en helkropps soldusch.Hur mycket kan det kosta då?!

Och ljusa slingor på mitt hår skulle sitta väldigt fint,känner mig inte stolt över mitt kråkslott direkt...

Så här skulle jag vilja ha mitt hår.

Lauren Conrad

Jag måste bli mycket bättre på att ta hand om mig själv,men det blir nog lätt så att man låter andra gå före i kön i livet så man till slut kommer sist.Men det ska bli ändring på detta. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Heléne

Man får inte hudcancer av att sola solarium. :) Så sola på du eller använd brun utan sol ;)

2010-05-12 @ 14:08:08
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback