Självständighet!

Något som jag har lärt mig är att om man vill något så får man fixa det själv,man ska inte förlita sig på andra utan det går mycket fortare om man tex ringer telefonsamtal istället för att mejla om man tex har frågor.Självständig ska lära sig att vara tidigt i livet för det går så mycket smidigare och enklare sen.

Med mycket om och men har jag nu ordnat så jag kan planera hur jag kan jobba inom hemtjänsten,det har tagit flera veckor eftersom det inte har gått att loggat in där och man ska ha olika inloggningsuppgifter och mejl har kommit till mammas mejl istället för till min och struligt har det varit.Men nu har det som sagt ordnat sig så nu hoppas jag på att man får lite jobb inbokat,det gäller att man är snabb och svarar fort på sms:en man får så man får något.Jag är inte så förtjust i att det ska vara sms för då går det pengar när man ska svara och man får inte tillbaka pengarna heller.Kalla mig snål men det tycker jag!

Nu kommer Martin!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback