Rena hundar!

Nu är hundarna nybadade,blött och härligt blir det inne men det får man räkna med.Perfekt att bada dom när det är soligt och fint ute så dom torkar snabbare.Heléne och Charlie gick hem för en stund sedan och Johannes ligger och sover,jag ska gå och göra lite tsatsiki snart.Det borde väl vara gott till stekt kyckling?!

Johannes har även fått dagisplats här i forsa nu i augusti,jättebra då det är nära hem.Om man kunde vara hemma längre så skulle jag verkligen vara det.Jag tycker det är för tidigt för dessa småbarn att börja på dagis.Eller jag vet inte om det är jag som är fånig eller överbeskyddande...

Det kommer ju att gå jättebra för honom och kul att få leka med andra barn,fröknarna är också bra har jag hört av en som jobbat extra där.Plus att mamma och pappa får jobba båda två och tjäna storkovan så man kan shoppa en massa roligt. :D

Fast han kommer bara att vara där deltid med tanke på att jag inte har fast jobb,och när kommer jag få det undrar jag.Skulle vilja utbilda mig,vi har lite planer inför framtiden så vi får se hur allt blir.Det kommer bli bra iaf.

Ha det bra!

Banan är så gott så man måste blunda när man äter! ;)

Tänk att han har blivit så stor så han kan ha sin morbrors sjömansdress som han hade när han var liten.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Johannes är så duktig som redan kan äta alldeles själv! En riktigt framåt grabb är han! Gulleplutten som vi får träffa varje dag och det är vi sååå glada för! Tänk vad härligt det ska bli till sommaren när han kan springa barfota på gräset och bada i poolen! Puss till pojken =D

2010-05-18 @ 21:01:46
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback