Muffins

Jag,Heléne och Johannes har bakat muffins nu på förmiddagen,goda blev dom men jag vill få till dom så där stora och höga.Får kolla på mer recept. :)

Jag älskar verkligen att baka,det är roligare med själva bakningen än att äta tycker jag.Spännade att komma på egna recept och lägga i ingredienserna hur man vill.Ofta blir det gott faktiskt och det kan jag skryta med. ;P

Man kanske skulle utbilda sig till bagare?! Fasiken vad skoj det skulle vara! Tänk att få kliva upp tidigt på morgonen och baka hela dagen,det skulle ju vara ett drömjobb för mig.Skulle vilja göra mer tårtor med garnering som tex marsipanfigurer.



Se ya!

Kommentarer
Postat av: Annelie

För att få dom höga måste man vispa ägget jätte mycket för att få in så mycket luft som möjligt :)

2010-05-20 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback