Helgen i ord.

Får passa på att skriva några rader innan buskillen vaknar. :)

I fredags var det ju grillning hemma hos Therese och Patrik,var trevligt och gott.Vi åkte dock hem ganska tidigt,fast man var faktiskt ganska trött när man kom hem.Vi kikade en stund på tv och sedan blev vi trötta och gick och la oss.Men det kändes så tomt i rummet när inte Johannes var där,jag låg och tänkte på honom och den stora saknaden trängde sig på men jag lyckades somna iaf.

Under lördagen var vi ganska möra,inte alls bakis men har man varit sjuk mm så blir det ju så.Vi åkte bort till Klampenborg så Lippe fick springa lös ett tag.Det var nog kul för honom när han fick lite egentid med husse och matte,man märker det på honom direkt för han hoppar och springer och ser glad ut. :)

Mot eftermiddagen åkte vi in och hämtade Johannes och gud vad mysigt det var att pussas och kramas med honom,han hade haft det så bra hos farmor.Dom hade varit och tittat på majbrasa och han lekte med sin kusin,det värmer i hjärtat när man vet att han har det så bra hos sina nära och kära.

När hela familjen var samlad igen så åkte vi och hämtade vårrullar hos Martins pappa,åkte sedan hem för att äta dom goda vårrullarna.Jag älskar vårrullar!!! :D

Vad gjorde vi igår då?! Hade besök och vi bjöd på tårta,sedan var det lugna gatan.

Det var den helgen och nu vill jag att nästa helg kan komma! :)

Idag har jag en liten slappardag,ringt runt lite samtal och fixat saker men mer blir det inte.Ska snart börja med maten,får bli lite tidigare idag för Martin kommer hem senare.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback