Det åskar!

Nu är det mörkt på himlen och det small just till,jag har respekt för åska så man kanske ska stänga av datorn?!

Idag har det varit funderingarnas dag,jag vet inte riktigt vad jag vill.Ena dagen vill jag det och andra det.Ena dagen ångrar jag mig och vill göra det och det är inte roligt ibland kan jag säga.Varför kunde det inte vara lite enkelt ibland för? Jag har lite funderingar inför framtiden men hur ska det gå till?! Nu skulle det vara kul att gå till ett medium/spådam som kan tala om för mig hur det kommer bli...

Har även blivit lite småkär i ett torp på landet.Men det kan man ju bara glömma!

Jag skulle verkligen må bra av att få åka utomlands nu och bara få njuta av god mat,sola och bada.

Nä nu åskar det ännu mera! BLÄ!

Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback