Andar i huset?!

Det händer konstiga saker här ibland,en gång skulle jag hoppa in i duschen och ser mina jeans ligga mitt på golvet i sovrummet.Jag hade inte alls lust att plocka upp dom av ren lathet så jag sparkade in dom mot väggen och tänkte att jag plockar upp dom sen.När jag kommer ut från duschen och ska gå in i sovrummet igen möts jag av att mina byxor ligger mitt på golvet igen.Jag blev väldigt förvånad för det finns ingen som helst möjlighet att Johannes skulle kunnat gjort det för han satt i sin säng och lekte,Lippe låg och sov och varför skulle en liten vovve ta mina jeans i munnen och lägga dom där för?! Martin var på jobbet så det kunde inte vara han. Så vem var det då?! Jag har ingen aning men en sak vet jag och det är att det finns verkligen fenomen som vill visa att dom finns runtomkring oss om vi så vill det eller inte.Jag tror helskarpt på det och kommer alltid göra det.

Ibland kan jag höra ljud och känna mig iaktagen,men det känns inte obehagligt på något vis och det kan ju bero på att man har lite aningar om vem det kan vara här i huset.Och det är bara snälla människor. :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback