13 maj 2010

Dagens sysslor:

Duscha

Handla mat

Laga mat

Äta

Promenader

Plocka leksaker


Kolla på film (Agnes Cecilia)

Och en massa annat. :)

Härligt när Martin är ledig med,man får mer gjort på någe vis tyck ja.

Nu är jag,Lippe och Johannes nere hos hans mormor,morfar,moster och morbröder och hälsar på.Johannes är hur glad som helst och hoppar runt i huset.Kanske det serveras någon film på tv ikväll.

Jag vill verkligen gå och kolla på Sex And The City 2 på bio.Så jäkla bra serie och första filmen med! :)

 

Bye bye



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill också se den filmen, kanske vi ska gå tillsammans?! :)

2010-05-14 @ 08:11:06
Postat av: Heléne

I Agnes Cecilia så säger dom ju ingeting. Jag fattar ingeting av den filmen. BLÄ! :)



Johannes är så goooo <3



Och jag vill också se Sex and the city 2. En självklarhet.

2010-05-14 @ 13:11:05
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback