Vandrande bastu.

Precis som rubriken lyder så känner jag mig som en vandrande bastu när jag är ute och går,speciellt när jag är på väg hem och när jag kommer in skyndar jag mig att slänga av alla kläderna.Jag blir kort och gott dyngsur!

Men jag är ju lite rädd för att ta av mig jackan för det är ju inte så varmt i luften än och varje gång jag brukar göra det så blir jag oftast förkyld.Var ett bra tag sen jag blev det så jag hoppas det dröjer länge till för jag vill vara frisk under påsken.Johannes har börjat få ytterst lite slemhosta,hoppas det är bara något tillfälligt för jag vill inte att han ska vara sjuk,föresten så har han aldrig varit sådär riktigt sjuk någongång.Det är jag glad över.

Lånade toaletten hos mor och far när jag var ute och gick igår kväll och då passade jag på att väga mig,just då hade jag på mig skor och ytterkläder och jag är inte hundra procent säker men jag vet att jag gått ner 1-2 kilo iaf och det är så jävla skoj att det blivit resultat.Sånt gör att man bara vill fortsätta! :)
Tror jag ska väga mig riktigt sen så man får ett riktigt resultat.

Nu ska jag bränna över lite bilder på skivor.

Ikväll är det Svenska Hollywoodfruar!!! :)

Bye bye
.: Frukost :.

 


Kommentarer
Postat av: irre

2010-03-22 @ 23:58:10
Postat av: Anonym

Läst dina inlägg nu först sn jg kom hem på lördg kväll. Vad fint du lyckats med "allt". Jag har gått upp 1 kilo men det beror nog på att jag fått muskler.Den du är arg på hoppas jag inte är mig för då har du missuppfattat det hela.Vi kämpar på så får vi se hur det går eller hur?

2010-03-23 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback