Va? Vad sa du? Ursäkta?

Ja,dom orden får jag säga ofta nuförtiden.Jag hör så otroligt dåligt,jag vet inte om det beror på att jag har andra tankar i huvudet när folk pratar med mig eller om mina öron är totalt igenbommade med vax.Eller,jag vet ju att det inte är vax i öronen för renlig måste man ju vara. :)

Ibland blir jag orolig om det är mig det är fel på eller om folk är otydliga.Har även läst att om man har dålig hörsel kan det bero på att man har brist på någon vitamin.Kanske bäst att kolla upp.

Nog om det.

Är inte så förtjust i att det är grått och trist ute,har varit vid bilinfarten och försökt att skotta bort snöslasket som gör att man fastnar med bilen.Inte trodde jag att det skulle vara så tungt,skottade väl i typ 5 min och sedan blev jag less så jag började istället kasta snöbollar så Lippe kunde jaga dom. :) Hoppas M kommer upp med bilen bara...

Johannes sover som en stock,har under tiden stekt pannkakor som jag ska använda när jag gör en viss maträtt.Gissa vad det kan vara då! :P

Bye bye

(Tänkte lägga in lite bilder men datorn är för seg så internet hakar upp sig tyvärr)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte hör du väl så dåligt heller Madde,du hör ju bara det du vill höra,eller hur? Det var skönt med promenaden i morse tycker jag! Vad blir det för maträtt du ska göra då? Blev ju lite nyfiken nu! Puss till pojken!

2010-03-11 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback