Kalas bilder! :)

Nu sitter jag och Lippe här hemma helt ensamma,Martin och Johannes är inne i stan.Känns jättekonstigt att jag kan spela lite högre volym på musiken på datorn,känns konstigt att jag slipper kolla till Johannes när han sover,känns konstigt att sitta och äta middag ensam framför tv:n.Ja det känns konstigt när man inte har sin familj hemma! :)

Men det är ju självklart skönt att få vara för sig själv.Det behöver jag känner jag.

Har idag haft besök av Johannes farfar och hans fru.Dom lekte och myste med Johannes och en fin tågbana fick han,den tycker han verkligen om.Men jag tror nog att hans far tyckte det var lite roligare. ;P

Den här helgen har det varit en massa gosaker på bordet.Tårtor,kakor och läsk mm.Usch,tur att man har hund säger jag.Så himla skönt att gå promenader när man proppat i sig allt detta.Man får mindre dåligt samvete lixom.

Johannes 1-års dag 4 mars 2010

Kalas

Snygga små skor fick han.

Det var denna helg,nu ska jag gå och lägga mig i soffan och äta lite vindruvor.

Bye bye

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback