Suck!

Har typ bara legat i sängen hela dagen,efter Johannes ätit sin lunch så somnade han och även jag.Har nyss duschat och det var skönt,men jag funderar på om jag har feber.Ska om typ en timme åka in till stan och köpa mitt älskade smink och en massa mat!!! Jag skiter i om jag är dålig just nu.

Johannes hostar och är grinig,han har ingen feber men han tycker det är jobbigt när han spyr slem emellanåt.

Nu är värmepumpen lagad,tog "bara" 3 veckor att vänta...dåligt! Det var tydligen en tant på receptionen som hade glömt att meddela vidare.

Nä nu ska jag gå och få i mig någon mat och göra mig iordning för staden väntar!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: irre

Tänk förr fick man ta tempen i 5 minuter under armen plus lägga till 5 grader alternativ ta den under tungan eller i baken.Med de nya kan man få beked på några sekunder att ta tempen på ett så enkelt sätt fattar inte hur utveckliningen kan ha gått s¨fort sen jag var ung. Och detta med och skriva på internet om allt och att vem som helst kan ta del av det.Tacka vet jag att bara skriva mail privat det är åndå så utlämnade.

2010-03-27 @ 00:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback