Storstädning.

Inatt har Johannes hostat och vridit på sig så man vaknat några gånger,han får sova med oss i vår säng nu när han är lite krasslig för då sover han mycket bättre och även vi.Tycker synd om honom,han sov ca 3 timmar igår kväll så jag var faktiskt tvungen att väcka honom så han inte skulle vakna och vara pigg inatt.Sedan var han vaken i 1 timme och sedan somnade han om igen.Bara man släcker sänglampan så förstår han att nu är det dax att sova! :)

Har städat övervåningen nu på förmiddagen,det samlas mycket damm måste jag säga.Ska ta mig i kragen och städa klart undervåningen med när Johannes har vaknat.Det är ju också bra träning,undrar hur mycket man förbränner när man städar ett helt hus på 140 kvm?! :P

Ska kika runt på lite vårjackor nu.Men vad är på modet nu då?! Noll koll...

Bye bye



Kommentarer
Postat av: irre

Det gläder mig att du lyckats så bra med viktminskningenBra jobbat med hela 5 kilo på så kort tid.Jag har tyväär fuskat och det märks direkt. Äter ofta lunch ute som idag på Altinska korv stuvade morötter potatis o sallad och frestades ta efterrått medkonserverade persikor m glass och en hallonsåslagomt stor Har nära bekanta som minskat minst 30 kilo på ett år. De äter mest vegetariskt men annat också och då små portioner aldrig sött tar promenader varje morgon, Så nog kan vi också klara av att minska många kilon. Jag simmar ca 3ggr i veckan 1 timma. Men promenader tror jag ger minst lika mycke negång.Allt blir ju så mycket skönare för kroppen skönare att sova mm. Till sommaren önskar jag ha gått ner minst tio kilo. Skulle vara nöjd med att gå ner minst ett kilo, helst mer per vecka innan sommaren kommer.Har köpt liposinol på apoteket viktkontroll genom att den binder kostfettrna.Tog två ikväll för jag var på en reumatikerträff och där bjöds på karameller men men även frukt och loka,påskmust och annan dricka.På söndag är det loppis på parken ska packa sånt jag tror folk vill ha och det är inte så lätt.

2010-03-24 @ 23:25:22
Postat av: Irre

Är du med på face book? jag har blivit inbjuden flera gånger sk kanske gå med Anneli får visa mig i påsk

2010-03-24 @ 23:27:33
Postat av: irre

Varför ska man skriva orden som kommer upp innan man skickar kommentar?

2010-03-24 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback