Sjukling.

Just nu känner jag mig full,har nyss vaknat till efter en liten tupplur.Var egentligen inte meningen att jag också skulle somna men jag var visst trött.Johannes mår inte alls bra idag,han hostar och snorar och blir frustrerad så han gråter.På måndag har han tid på BVC så vi får se om han är pigg då.
Själv känner jag mig inte så pigg heller,har lite småhosta.Ingen prommis blev det idag heller,så Lippe är hos mamma och pappa just nu.Lika bra det med tanke på att vi är så tråkiga här hemma.

Vi satt och tittade på filmen Walk The Line förut och det tyckte Johannes om,han satt still i mitt knä och njöt till musiken.Kanske det är blir en musikalisk kille det här. :)

Måste gå och tvätta lite nu innan Johannes vaknar igen för då har man ingen tid till annat.Lillgubben!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: irre

Lillgubben hoppas jag mår bättre nu. Var inte rädd att besöka doktor. Har han feber? eller andra saker ni vill undesöka..

Har erfrenhet av sjukvårdupplysningen att man kan ha feber i tre dygn osv med andra symtom och man ska avvakta säger dom. Men erfarenheter när mina barnbarn varit sjuka så är det bättre att läkarna får träffa barnen det kan som i deras fall vara lunginflammation mm...Simmat en timma ikväll. Lite folk tänkte jag orkar nog bara en timma och det stämde. Vikten är konstant och det gläder mig. Ett bra mått det även om jag känner mig överviktig . Dags imorgon igen. För i helgen kan jag inte simma så länge för då är det loppisdags och mässor jag ska försöka gå på.

2010-03-25 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback