Onsdag.

Börjar känna mig förkyld,stel i nacken och känns konstigt i halsen.Kanske det går över om jag får sova en stund?!

Idag har jag sorterat och slängt en massa kläder från klädkammaren.Blev inte mycket kläder kvar och det är jätteskönt.Får inhandla lite mer vår/sommar kläder snart.Nu när vi har garderober i sovrummet blir det lättare att hålla lite mer ordning med.Plus att nu kan man ha klädkammaren som förråd. :)

Har även klippt under och på tassarna på småvovvarna och promenerat,härligt väder idag även om det blåser.MÅSTE verkligen gå ner i vikt,det går inte längre att proppa i sig en massa fel saker.Bara jag inte blir sjuk nu för då händer det inte mycket.

Nu ska man gå på prommis igen!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback