Johannes 1 år!

Det får bli ett sent inlägg,har haft fullt upp hela dagen och kvällen.

Lillskiten blir ju 1 år idag och han har fått en massa presenter och pussar och kramar.På lördag blir det kalas och då blir det mer presenter,ska baka imorgon och det längtar jag till. :) Ni missade väl inte honom i ST idag va?!
Nu ligger Johannes och sover,han sover nog hela natten lång eftersom det har varit en lång dag för honom.

Hoppas han vaknar relativt tidigt så jag inte missar Maria Montazami (stavas det så) när hon ska komma till Vakna med the voice,hon är så rolig och gullig.Idag var det Anna Anka som var där och det är så kul med kändisar tycker jag. :)

Nä jag tror jag ska gå ner till min älskling och mysa framför tv:n innan vi ska gå och sova.

Bye bye






Kommentarer
Postat av: irre

2010-03-05 @ 23:32:04
Postat av: irr

Grattis till ett årsdagen.tyvärr är min bil utlånad imorgon. Då har jag det svårt att ta mig till er om ingen erbjuder mig skjuts. Hoppas kunna komma när den erbjus .

2010-03-05 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback