Host och snor.

Ja,det finns inte så mycket kul att skriva just nu.Vi är sjuka fortfarande här hemma,försöker att hålla uppe humöret så gott det går men sen blir man så trött så man måste ta igen sig.

Unnade mig lite smink och en tröja igår och det kändes superbra.Försökte hitta något snyggt till Johannes men det var inget som föll mig i smaken.Vet inte om jag tittade riktigt heller för jag mådde så dåligt,kändes som att jag hade druckit en massa starka drinkar och lullade på. :P

Kom hem med en massa matkassar så nu klarar vi oss ett tag,finns det något värre än ett tomt kylskåp?! Men nu är det fullt! :)

Idag har vi inte gjort så mycket,jag åkte och stylade mammas hår förut för hon ska ut och partaja. *avis*

Alldeles nyss bäddade jag rent i sängen och bytte täckena till duntäcken.Varmt och skönt nu när man behöver mer värme i dessa förkylningstider.

Ska mysa med min familj nu!!!



Denna tröja kom jag hem med.Superskön!

Och även en sådan köpte jag.Finally!

 

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback