Hoho!

Känner mig lite trött efter en härlig rask prommis med syrran,sitter även och funderar på vad man kan bjuda på när man försöker gå ner i vikt och man ska få främmande.Jag tycker att man ska bjuda på något sött och gott men risken är ju kanske (!) att man går och smakar lite på kvällen.Men goda smörgåsar är väl inte fy skam?! Då slipper man ju få dåligt samvete.Men varför skulle jag gå och smaka på det söta när jag inte har något sug efter det alls,jag själv kan ju göra mig en smörgås.Då var det klart! :)

Var in till stan på eftermiddagen med mor och far och co förut,skulle köpa skivor till bränningen men det visade sig sedan att jag kan använda dom jag har hemma.Vi får se hur det går.Sedan åkte vi bort till C.G (City Gross) och medans dom gick in för att handla till sig så gick jag och Lippe på en rask långprommis på gatorna ovanför.Hade tänkt att gå förbi det fina huset som ligger och stoltserar sig så fint vid vägen på andra sidan gatan där men det blev att jag fick gå runt hela kvarteret innan jag fann gatan man kunde gå för att kunna gå förbi det.Såg ett annat fint hus lite längre bort med,var kul att gå på gator man aldrig gått på förut,man visste inte vart man skulle komma.

Väl hemma så började jag med maten,blev fläskfilé fylld med ädelost och sedan lindade jag in den i baconskivor.Till det serverades det klyftpotatis och örtsås plus sallad såklart.Men jag blev inte så nöjd över filén för den smakade alldeles på tok för mycket salt så jag gör nog inte om det igen.Men det är alltid kul att prova på något nytt. :)

Får se om jag orkar se på filmen Drag me to hell ikväll,annars kanske jag får göra det imorgon.Får ju hem filmer från Lovefilm.se och det är hur smidigt som helst,men måste säga upp det snart så jag slipper betala.Har ju fått det gratis i 1 månad genom Gratisbio.se.

Vatten,måste ha vatten!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback