Happy!!!

Nästan hela dagen igår kände jag mig lite deprimerad,hade ett sånt sötsug så det var riktigt jobbigt.Det blev ju inte bättre av att typ varannan reklam på tv var reklam för choklad.Jag såg choklad framför mig hela dagen och tanken slog mig att jag skulle bege mig ner till affären och köpa mig en chokladkaka för att få stopp på begäret!Men jag bestämde mig för att tametusan inte göra det och tänkte på hur dåligt jag skulle må efteråt.

På kvällen gick jag ner till mamma och pappa och slängde av mig jacka,skor och byxor tills jag bara hade ett linne på mig och ställde mig på vågen med en liten rädsla av att det kanske inte hade hänt något.Och gissa vad som hände...

JAG HAR GÅTT NER 5 KILO PÅ TYP 2 VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Jag jublade och allt chokladbegär var som borta och nu blickar jag framåt med glädje,tänk vad kul det är när det blir resultat.Och jag äter i princip samma mat som förut fast jag äter bara en portion och jag har helt slutat med läsk,godis och allt sånt skit som inte är bra för en.Och en massa promenader så man blir dyngsur på detta såklart. :)

Madde är så lycklig just nu!

Bye bye

Ps: Irre,inlägget lite längre ner var inte menat till dig så du vet! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

va duktig du är =)

2010-03-23 @ 12:58:10
Postat av: Anonym

Bravo Madde! Jätteroligt att du är glad och att du märker att det verkligen lönar sig att motionera! Både du och Helene är urduktiga,heja heja!! Puss till pojken! =D

2010-03-23 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback