Full rulle på en lördag.

Filmen igår var inte så bra som jag trodde (du hade rätt Helene),den var för mycket på någe vis.Men osten och kexen var ju goda.Det är ju bättre att unna sig något sånt istället för en massa godis och bullar mm.Var t.o.m duktig och drack ingen läsk som vi brukar unna oss på helgerna.Det är totalt slut för min del och jag drack iskallt vatten istället,man kanske kan slå på stort och köpa sig en Loka eller nått så det blir lite kolsyra men jag känner mig stolt över mig själv.Föresten så har jag inte det där suget efter sötsaker heller som jag alltid brukar få på helgerna.

Jag,Johannes och Lippe gick på den dagliga morgonprommisen men far min och Challe,skönt när solen ville titta fram med,hoppas det håller i sig hela dagen för då får jag en massa energi.Sedan hoppade jag in i duschen och efter det blev det havregrynsgröt.

Jag och pappa har varit på återvinningen och kastat flera kassar med kläder som jag inte behöver så nu är det fritt från svarta sopsäckar på övervåningen.Snacka om att det är skön när man får rensa och slänga bort det man inte behöver.

Måste in till stan och handla lite skivor så man kan bränna över alla bilder och filmer man har på datorn.Fattar inte att man kan ha så mycket kort,hade varit kul om man kunde framkalla dom istället för att ha på skiva.Ibland vill jag att det ska vara som förr när man skickade in alla dessa filmrullar och väntade spänt på att man skulle få hem korten i brevlådan.Då kunde man ju inte kolla på korten innan man knäppt dom så det kunde ju vara riktigt fula och roliga kort. :)

Ska snart gå och tvätta och dona lite så man känner sig nöjd över hushållet.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback