FK = Förvirring

Jag är helt borta när det gäller försäkringskassan och när man ska planera föräldraledighet.Alla säger att man ska göra si och så med dagarna för att spara dagar och jag är fortfarande ett stort frågetecken.Man skulle gått på en kurs om allt de dära ändå,men jag vill alltid försöka klara allt själv men ibland behöver man hjälp.

Hur gör alla ni föräldrar?

Har ringt lite samtal idag och nu visar det sig att jag får nog vara hemma ett litet tag till än vad det var planerat.Jag vet varken ut eller in nu. Men det löser sig nog.

Johannes har vaknat och sitter på golvet och drar sig runt i en cirkel.Ska nog ut och åka lite pulka snart,han fick ju en helt perfekt ny mössa av morfar när vi var ute och gick idag.Jag fick välja ut en på Tre små busfrön och nu kan han vrida på huvudet utan att mössan ska flytta sig hela tiden.Tacka vet jag knytmössor!!! :)

Im out of here!

Kommentarer
Postat av: isa

hej! med natalie fck jag 120 dagar av marcus & tog ut 5 dagar de 6 första mån. sen tog jag ut 4 dagar. men då hon fyllde 1 år var jag tvungfen att ta ut 5 dagar för att inte inte förlora på sgin.



Nu får jag bara 40 dagar av marcus & kan ta ut 5 dagar i v. måste ju tänka på att man bor i hus nu å mar mer utgifter än då vi bodde i lgh.

men ska börja jobba lite granna i höst har jag tänk. sprara ju dagar & kan förhoppningsvis vara hemma lite längre än till januari :o)

2010-03-01 @ 14:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback