Emmaljunga?

Har degat i soffan nu ikväll och kollat på The Hills och The City,tycker verkligen om att titta på det för jag brukar drömma mig bort för ett tag och det kan faktiskt vara lite skönt ibland. :)

Igår var vi och tittade runt på sittvagnar,var in på Babyproffsen och hittade 2 stycken som föll oss i smaken.Jag vill ha en enkel vagn utan en massa krussiduller.Emmaljunga har en som jag skulle kunna köpa.Åkte sedan till Barnens Hus och tittade och där var det även mycket bättre priser så vi funderar just nu på hur vi ska göra.Det kostar att köpa ny vagn och det finns ju på Blocket men jag skulle helst vilja köpa en helt ny.Vi får se!

 

Så vad händer mer här hemma? Nada! :)

Men det är ju skönt ibland tycker jag.

 

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback