Det gick ju!

Är riktigt glad just nu för jag och pappa kollade på Johannes vagn och försökte vända på den så det blev en sittvagn.Jag har hela tiden vi haft vagnen trott att det inte har gått att vända på den men efter lite klurande från bådas sida så kom vi på det.Nu har Johannes alltså en sittvagn och vi har sparat in hela 2.440 kr! :)

Fast jag tror att jag kommer köpa en nyare lite framöver... :P

Så nu tar jag igen mig här en stund eftersom Johannes sover sött efter sin lunch.Vi har även varit ute på prommis och städat undan leksaker mm så nu kan man ju sitta still en stund med gott samvete tycker jag.

Är sugen på en ny soffa,har länge velat haft en från IKEA.

Endast 3.995 kr

Jag tycker det är ett bra pris på en 3-sits soffa,är lite osäker på om man ska köpa vit men det är ju så snyggt och man kan ju köpa en klädsel till så man har i beredskap.Så himla fult med hörnskinnsoffan vi har i vardagsrummet,och det är ju ännu fulare nu när den är trasig.Längtar tills det blir lite ändring här hemma snart!

Tradera nästa,har nämligen spanat in 2 st oversize tröjor för bara någon tia från Gina Tricot! :)

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback