Attans!

Kom nästan nyss in efter en promenad med Lippe,innan det så fick Johannes bada.Innan jag gick iväg hoppades jag att han skulle hålla sig vaken,men på något vis så somnar han alltid på pappa sin.M måste ha någon aura som ger honom total avkoppling så han somnar.Får väl se om han vaknar inatt och vill ha välling då.Men det tror jag faktiskt inte...

Har ätit marinerat stekt kött med klyftpotatis bearnaisesås och en god sallad till idag,blev en helt okej middag men jag hade nog potatisen inne i ugnen för länge för dom var väldigt knapervänliga.. :P

En sittvagn har jag gått och funderat på och köpa så Johannes kan se framåt någon gång,tycker synd om honom när han sitter och åker baklänges lillgubben.Så imorgon åker vi nog in till stan och kikar och får lite tips och råd.

Jamen då ska jag gå ner till min gubbe och se på televisionen.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback