20 kilo?

Är det något som jag behöver hjälp med så är det kläder.En egen stylist som följer med mig på stan och visar vart just "mina" kläder finns och vad som passar mig.Har i flera år haft svårt att hitta kläder,visst har jag hittat kläder men dom har inte direkt passat för min kropp.Jag tar det som är på modet och tror sedan att alla kan ha dom,mulliga som smala.Jag kallar mig för mullig för det är jag!

Och går man ner i vikt så sitter ju kläder mycket bättre,det skulle även kännas mycket bättre att gå in i en provhytt och få på sig kläder och känna att dom sitter som dom ska.För tillfället så hatar jag att ställa mig i en provhytt och se på min kropp med bristningar på magen och sedan tänka innerst inne att jag kommer aldrig få på mig just dom kläder jag ska prova.För säkerhets skull så tar jag flera storlekar större så jag ska slippa känna att jag ökar mer och mer i vikt.Man är ju patetisk!

Jag har bestämt mig helt och hållet för att gå ner i vikt till sommaren,jag vill kunna sätta på mig en fin klänning eller ett par snygga jeans med en topp utan att valkar ska hänga ut.Vad säger ni,tror ni att jag klarar det?!

Det vet jag att jag gör.

20 kilo minus skulle vara helt perfekt!

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl klart att du fixar detta! Om man bara ger sig fan på nåt så funkar det! =D

2010-03-15 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback