Gårdsarbete.

Denna dag har vi fått mycket gjort,iaf ute på gården.

På förmiddagen åkte jag,Johannes,Helene och pappa ner till kyrkogården för att plantera blommor.

Sedan blev det lite lunch för Johannes och sovdags,när han somnat så kom Martins familj och hjälpte oss ute på gården.Klippte ner allt ogräs och småträd från slänten mot skogen och klippte och sågade ner häcken ut mot vägen.Snacka om att det tar på krafterna när man håller på med sånt.Otroligt snällt att vi fick hjälp med,annars hade det tagit mycket längre tid.Snön har ju tryckt ner häcken så grenarna lagt sig och det är inte snyggt alls.

Spagetti och köttfärsås gjorde jag efteråt och sen somnade jag en stund på soffan,det räcker bara med 10 min och sedan är jag fit for fight igen! :)

Nu är jag nere hos Johannes morfar och mormor.Kände att jag ville fara iväg någonstans och då är det bara att åka ner för backen och sedan är man någon annan stan, :P

Okej,se ya!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback