Smått och gott

Amen Tjena!

Här är man inte så bra på att uppdatera men jag försöker så gott det går.

Igår vad det ju midsommar och vi var i Bjärssön och åt god mat.Från början var det fint väder men efter ett tag så kom regnet,men vi hann iaf äta sill ute så jag är nöjd ändå. :)

På vägen hem ösregnade det ner,åskan och blixten var i full fart dom med.Är faktiskt mysigt med regn när man åker bil,smattrar så härligt.Tur att det inte var det vädret hemma hos oss för då hade jag nog inte kunnat sova.

Idag har vi:

* ätit jordgubbar,
* varit i Ljustorp och hälsat på en kompis till M,
* kollat på ett ödehus som ligger precis så som jag skulle vilja bo,
* lagat lasagne till middag

m.m.

Lite småplock av vad vi gjort idag.

Nu ligger Johannes och sover så jag ska passa på att slänga in lite kläder i tvättmaskinen.Han är ju väldigt intresserad av att följa med mig dit jag går.Denne kille vill vara överallt,och tjurig kan han bli om han inte får som han vill ibland.Bussar,bilar,båtar och tåg är ju väldigt spännande,han pekar och pratar när det kommer fordon på vägarna.Idag fick han även åka traktor.Det var riktigt roligt tyckte han! :)

Gunga är roligt!

Lippe älskar sin boll

Inte direkt en bageritårta men roligt är det att baka!

 

Bye bye







Kommentarer
Postat av: Anonym

Lille gullplutten är ju såååå jäla söt så man nästan storknar!! Fy tusan vilken härlig grabb ni har Madde! Puss till pojken!



Tårtan var det heller inget fel på och fin var den att se på. Den såg ut att komma från ett konditori faktiskt,du är fenomenal på att baka Madde!

2010-06-27 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback