Shopping day.

Åkte in ganska tidigt mot IKEA med mamma,pappa och syrran imorse för att äta lite frukost där.Åt den goda äggröran som dom har och det satt fint i min mage.Sedan gick vi och strosade runt lite där och kom ut med en matta till vardagsrummet därifrån.

Sedan åkte vi och handlade skor,Johannes fick ett par sandaler minsann.Efter det blev det shopping av blommor,jag köpte blommor och blomlådor som jag ska ha under fönstrena på övervåningen ut mot vägen.(Bilder kommer på det imorgon.),och sedan blev det lite småhandling av mat.

Väl hemma så gjordes det iordning middag som bestod av stuvade makaroner med korv.Åkte sedan till Stöde och gjorde lite grejer... :)

När vi kom hem därifrån så planterade jag ner blommorna i blomlådorna och ska snart gå ut och spreja klart blomlådehållarna.Det är mycket med att ha hus.Igår putsade jag rent alla fönstren på huset och ska senare skrubba rent toaletten på övervåningen.Fattar inte vad som tagit åt mig,ska städa och dona hela tiden.Men det hör väl till när man har hus,har inte tid med något annat än det och att fara in till stan emellanåt såklart för att inhandla det viktigaste.

Längtar tills på torsdag! :)

Bye bye


Var tvungen att testa att sätta en hårsnodd i håret på J och han var faktiskt inte så förtjust i det men ett kort fick jag ta iaf. :)




Kommentarer
Postat av: helene sundling

Det blev ju finfint med blommorna hos er. :D Vad händer på torsdag? :) Haha, vilken söt liten kille Johannes är.

2010-06-29 @ 21:08:04
Postat av: Anonym

Ha ha så söt Johanna oj sorry Johannes är i tofs! Lillgubben,ge honom en bamsekram från mig och en puss till pojken! =D

2010-06-30 @ 06:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback