Kvällen lider mot sitt slut.

Idag har jag jobbat halva dagen,blir mycket halva dagar nu.Ska även göra det imorgon och i övermorgon.

Sedan är det midsommar och då blir det lugnt med grillat m.m med svärföräldrarna.

Har klippt Johannes idag med och det blev riktigt bra,han satt still och lekte med vattenkranen under tiden så nu är han korthårig.Han ser ju så mycket äldre ut när han har kortare hår,skulle egentligen knäppt kort på honom innan för håret var åt alla håll. :)

Han ger mig även pussar nu med,säger jag "-Ge mig en puss" så kommer han och lutar sitt ansikte och ger mig en underbar liten puss.Åh herregud vad jag älskar honom,jag kan bara sitta och titta på honom och sedan säga till honom "-Gud vad söt du är pojk!". Haha!

Ska gå och tvätta bort sminket och fixa mig inför natten,känns som att det kommer bli en varm natt.Tur att man har fläkt i sovrummet,kanske man borde ta bort duntäckena nu?

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: helene sundling

Trodde att ni skulle ner till forsa på midsommar. :o JAG VILL TRÄFFA JOHANNES IDAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-23 @ 10:54:51
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jädrar vad fin han blev Johannes! Du är duktig på att klippa Madde,hädanefter så kommer jag att anlita dig till att klippa din far,så det så! Puss till pojken!

2010-06-23 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback