Dammsugare

Fortfarande så har jag inte lagt in bilder på datorn!

Varför är det så?

Jo,man har så fullt upp att man inte hinner.Plus att man jobbar på det. :)

Men jag lovar att bilder kommer inom kort.



Idag har jag jobbat till tolv,åkte direkt efter jobbet och hämtade syrran och åkte hem till mig för att göra tårta.Det är ju nämligen så att mor fyller år idag så det blev en jordgubbstårta som blev smarrig.Sedan åkte jag,Jonte och Lippe hemöver för att se på bröllopet.Men herregud vad vackert det var,det märks verkligen att dom är kära i varandra.Det var nära att det skulle komma en tår nerför kinden men jag höll mig av en konstig anledning.

Jag håller på att bli sjuk känns det som,har lite ont i halsen när jag sväljer och har huvudvärk.Gjorde även illa ryggen idag med när jag var hos en vårdtagare.Det får inte sluta illa det här för snart börjar jag på posten och då måste jag vara pigg och alert så det kanske är lika bra att det kommer nu på en gång så det blir överstökat.

När ska sommaren komma då?! Är riktigt less på detta väder,visst kan det vara mysigt med regn och mulet men inte varje dag.Jag vill ju gnälla på att det är för varmt någon gång snart!

Gissa vad Martin gör då,jo dammsugare! Kul med en till bagare i familjen. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback