Bilägare!

Åkte ju till Eskilstuna igår och kollade på en bil och vi kom även hem med den.Så himla fin! :)

Klockan 4 på morgonen kom vi hem,jag skjutsade hem snälla barnvakten Helene och åkte sedan hem och sov i några timmar.Martin var snäll och klev upp och gav Johannes frukost imorse så jag fick sova ut lite till.

Så himla skönt att slippa låna mamma och pappas bil för den mullrar och låter som attan. :P

Idag ska jag göra något som man inte gör så ofta,ska gå på bio med Therese.Det blir den tidiga bion för det är ju en morgondag imorgon med. :) Äntligen ska man få se Sex and the City 2.

Har nyss bakat drömmar men blev inte supernöjd över dom som jag blev sist,dom fick vara inne i ugnen lite för länge bara men goda blev dom ändå.

Ska gå och förbereda maten nu.Sedan blir det bio!

Blir fler bilder när jag har lagt in på datorn...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aja baja,inte klaga på vår gamla trotjänare! Den är fin vår gamla bil och bättre blir den när ljuddämparen blir fixad och vi måste ju säga att det är väl en himla tur att vi har den som andra bil vår fina Volvo! Er nya bil är verkligen ett fynd,sååå snygg och färgen är perfekt! Puss till pojken!

2010-06-17 @ 06:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback