Detta fält måste fyllas i

Har nyss duschat,men svetten börjar komma fram på min panna igen.Vill inte sitta nere i vardagsrummet under fläkten hela tiden heller.Äsch det är bara att stå ut.

Ska åka in till stan och shoppa mig någon t-shirt tills imorgon,kommer ju att få arbetskläder men något måste man ju ha på sig imorgon och det kommer troligen bli lika varmt som det har varit i flera dagar nu.Det gäller verkligen att inte glömma vattenflaskan.Alltså snacka om att jag kommer få mycket träning!

Det behöver jag verkligen nu,känns som man bara sitter eller ligger still och har ingen ork till något.Fast egentligen gör man ju inte det när man har barn och en massa uppgifter här hemma.Men det blir det ändring på imorgon.Jag är nervös... :)

Ha en bra dag!


Johannes provar moffas skor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback