Tjohola!

Varmt och åter varmt har det varit i några dagar nu,trodde att jag längtat efter värmen men på någe vis skulle jag vilja ha lite höstvindar som far genom mitt hår så man får lite svalka.Jag behagar mig inte ens att sitta ute på verandan för att sola,för det första så har jag inget tålamod och för det andra är det då för varmt.Det är äckligt när man går runt och är kladdig hela tiden.

Men man ska inte klaga alls,eller hur?! :)

På måndag börjar jag på det nya jobbet,är lite pirrigt men det ska nog gå bra.

Jaja,lite kort uppdatering för nu.

Bye bye

Så här såg dammsugarna ut som M gjorde för ett tag sedan,ser nog godare ut än vad dom var.Fy fan vad äckliga dom var alltså.Förlåt men det är sant! :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Martin som får sån kritik för sina dammsugare!! Varmt är det också så det förslår,alldeles för varmt! Det finns ju många som bara älskar den här värmen och dit hör definitivt inte jag,lagomt är bäst! Puss till pojken!

2010-07-03 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback