Sommar sommar sommar!

Jordgubbar med glass hör sommaren till. :)

 

Så,vad gör ni alla därute?! Själv är man ute hela dagarna och njuter av det härliga vädret.Springer efter Johannes som är precis överallt.Och då menar jag ÖVERALLT. :)

Helt underbart roligt att ha barn,jag och M bara skrattar åt honom när han springer ifrån vardagsrummet och ut mot hallen i hopp om att dörren ska stå öppen så han får gå ut.Men det gäller att man är snabb och hänger på för snabb det är han. Lillplutten!

 

Hur går det på det nya jobbet då? Det går inget vidare,har fått tillbaka det onda i min muskel på högra benet så man har ont typ varje trappsteg man tar.Var hos läkaren idag och han rekommenderade mig att sjukskriva mig i en vecka och känns det inget bra ska jag inte fortsätta.Ska även gå till en sjukgymnast.

Har även problem med svansskotan,det knäcker och gör ont i den typ varje gång jag kliver upp.Det kommer troligen från graviditeten och ska självläka.Hoppas det gör det snart...

Det ser inte så ljust ut på jobbfronten men man har ju ett att gå tillbaka till om detta inte skulle gå vägen och det är absolut inte fy skam det heller. :)

 

Nu har ni fått lite uppdatering från mig.

 

Kommentera gärna! :P

 

Bye bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback