Lite besviken faktiskt...

Tjohojsan!

Här sitter jag och njuter av att det är helg,har varit en hektisk och svettig vecka men det har gått bra.Nu till veckan ska jag få springa alldeles själv och det ska bli spännande.Fattar inte att man kan ha sånt minne,väldigt stolt över mig själv.Fick ju vara själv den tredje dagen och det gick väldigt bra att jag t.o.m fick beröm. :)

Tog mig ett glas vin på verandan förut och avnjöt lite melon till,innan det hade vi varit och handlat mat.När vi for igenom stan var det massor av folk som var på Gatufesten.Man blev faktiskt lite sugen på att åka in och ta sig en kall öl eller två men det är synd att det ska vara så dyrt.Kanske är jag snål men jag vet att jag inte är ensam om att tycka det.

Nu ska jag gå och ta mig en välförtjänt chokladboll,det unnar jag mig själv med tanke på allt spring och cyklande denna vecka som varit. :)

Bye bye




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm får ju inte veta varför du är besviken!!!

Visst tusan är det dyrt att gå på Gatufesten det håller jag med dig om. Nu håller jag på att göra rotmos och det är ju sååå jävla gott det,eller hur? Puss till pojken! =)

2010-07-10 @ 16:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback