Första dagen på det nya jobbet.

Det har gått bra idag på posten,cyklat som en dåre och sprungit i trappor.Har fått lite ont i rumpan och värre blir det väl kan jag tänka mig.Var alldeles knallröd i ansiktet och svetten rann när man var tillbaka.Fattar inte varför man ska bli så röd i ansiktet,svetten skiter jag väl i men det röda får görna försvinna. :P

Väldigt bra träning iaf och det behöver jag,man kan ju inte begära så mycket första dagen heller.

När jag kom hem hoppade jag direkt in i den sköna duschen och åt mat.Sedan sov jag en stund och nu ska jag ge Johannes lite frukt och sedan gå på en promenad (om jag orkar).

Bye bye




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du orkade vanka ut Madde! Ni var ju ner till oss och hälsade på ju,bra att ni kommer ner till oss när inte vi orkar komma upp till er! Vi måste ju få träffa lille Johannes så klart och även dig och Martin.Man blir ju trött när man har jobbat en hel dag,så är det bara! Själv så sitter jag här och gäspar som en idiot och känner bara för att gå och lägga mig och det gör jag också väldigt snart! Gjorde iordning matlådan för i morgon men det var sååå gott så jag åt upp det,ha ha ha! Så nu blir det till att gå på affären och köpa nåt till lunchen i morgon,är man dum så är man,ha ha!Men det ordnar sig det kan lika väl bli en god macka till kaffet också i morgon! Hoppas att det går lika bra på jobbet för dig i morgon också och att du inte får så inihelvetes ont i kroppen. Puss till pojken!!

2010-07-05 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback